30 Aralık 2015 Çarşamba

Abisi ile Mobil porno da sikişen genç kız

Banyo yaptım, havlu edinmeyi unutmuşum. öylece çıplak çıkıverdim, hanede kimse bulunmamaktadır sanarak. Bir Yandan ne göreyim abim içeride bana gülüyor. feryat atarak yatak odasına girdim ve giyindim mobil porno şipşak. Ardından yanına gittim ve suçlusun bir yandan gülüyorsun dedim. O da hayatımda bu şekilde bir şey görmedim utanıyorum şayet vücudunda bir sürü pek harika aklımdan bu şekilde bir şey geçmiyordu özür dilerim fakat harikasın ve bu anı hiç unutamam kusura bakma diye konuştu. Ben belli bir süre etkilenerek hiç bir çıtır vücudu gormedinmi dedim? Hayır diye konuştu. Her şeybundan bu şekilde başlandı. Bir sektör bugünü annemler köye düğüne gitti. O zaman 11 böyle yattık. Gece bir gibiydi ben odamda yazın bir atlet bir kilot yatardım. Kapı açıldığını duymamışım. hemen yan yatıyordum. Bir el kalçalarım da geziyordu, içim titredi tüylerim diken diken oluyor, soluğum kesildi dondum kaldım. Abim meydana geldiğini ihtimal ettim, yabancı kim vardı hanede. Amıma ve götüme elini sürmeye başlandı. Tahrik olmaya başlamıştım. Uyuyormuş böyle hafif horladım. Bunun üst kısmına abim cesaretlendi amımın içerisine parmağını sokmaya başlandı. Amım ıslanmaya başlandı ve dayanamadım abi inşa etme dedim narin bir ses tonu ile.Abim de kızmadığım amaçlı iyice cesaretlendi. Gitti ve anında ışıkları açtı. Halen hemen yan yatıyordum ve şipşak popom dan ittirerek yüz üstü yatırdı. Bende tepkisiz bekledim,içim gıcıklanıyordu. anında soyundu, aletini dahi görmedim, kilotumu şıyırdı ve popomda aletini gezdirmeye başlanıyor. Amım iyice ıslanmaya başladı. Aletine o ıslaklığı iyice bulaştırarak aletini tam geriye deliğime getirmiştir. Hafif hafif zorlamaya başlanıyor geriye deliğimi. Bu Şekilde zorlarken azıcık ucu girdi. bu sırada popoma bir ağrı dikildi ahh derken çıkardı şipşak tekrar ucunu soktu ve tekrar çıkarıp soktu derken yarısı girdi ve bu muhteşem bir duyguydu. içimde katı bir et parçası vardı. çıkarmadan geriye çekti ve tekrar bastırdı. Tümü içimdeydi. Belli Bir Süre bekledikten ardından içinden mobil porno çıkarmadan ağır ağır ileri arka inşa etmeye başlanmıştır. bir sürü çok zevk almaya başladım. Abim ağır ağır aynı ritimde devam etti tadını çıkararak. Ve bundan ardından dayanamadı ve hızlanmaya başlandı ve daha hızlanmaya başlanmıştır.ansızın durdu ve içime ılık ılık bir şekilde bir sürü bir birşeyler akıyordu ve bu sırada gene arka çekip çıkarmadan ileri ger iye inşa etmeye başla di ve adeta halen geliyordu. bu sırada bana da bir birşeyler olmuş kendimden geçmiştim. Abim nihayetinde durmuştu ve cihazı içimde üstüme yığılıp kalmıştı. Dinlenmiştik bundan ardındzaman. Abimle çoğalış gizli bir şeyimiz yoktu. Banyoya girdik ben banyo ederken bol bol izliyordu ve arada aletini kaldırmış ben eğildiğim sırada sabunlu sabunlu yeniden geriye deliğime soktu ve bende dizlerimi ovalarken öyle kaldım. yeniden içime boşaldı.Yalnız kaldığımızda hep aynı ritimde devam ettik ta ki evlenene civarı.

18 Aralık 2015 Cuma

Liseli genç kızdan mobil porn

Ben lise üçe gidiyordum. Babamın hali bir sürü sıkı meydana geldiği amaçlı dersleri pek takmıyordum. Elbet takmadığım amaçlı derslerimin çoğu kötüydü. Okulda esasen fena bir havam vardı. Okula otomobil ile gidip geliyordum. Her Biri beni tanıyordu. Kızlar her teneffüste yanımda bitiyordu ama çoğalış onlar beni tatmin etmiyordu. Anında Hemen altını çizen haneye bir kız atıyordum mobil porn esasen. Kızı siktikten ardından hevesim filan kalmıyor, kızdan soğuyordum. Babamı okuldan aramışlar ve derslerim ile ilgili bilgilendirmişler. Akşam haneye gittiğimde elbet sıkı bir azar işittim ve matematik dersim bir sürü berbat meydana geldiği amaçlı özel öğretmen tutacağını ifade etti. Ben her ne civarı olmaz desem de kafaya koymuştu. O gün pek ortalıkta dolanmadım arkadaşlarla gece kulübüne filan gittik bir güzelce eğlendik. Ücret bir sürü olduğundan arkadaşımda çoktu elbet ben aramadan onlar arıyor oraya buraya gidelim diyorlardı. Benim olduğum mekanda kimse elini cebine sokmazdı. Tüm hesapları ben öderdim. O gün haneye geç döndüm ve her biri yatıyordu. Esasen benimde kafam güzeldi anında yatağa yattığımda sızmıştım. Yarın hafta sonu meydana geldiği amaçlı okul yoktu esasen. Saat on benzeri telefonum çaldı ve babam arıyordu. Matematik amaçlı tuttuğu özel öğretmenin geleceğini ve hazırlanmam gerektiğini ifade etti. Şayet derse girmezsem akşam beni sikeceğini üstü kapalı bir biçimde ifade etti. Bende anında duşa girdim, üstümü başımı değiştirdim, kahvaltımı ederken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda sarı saçlı, kahverengi gözlü, beyaz tenli, bir.65 boylarında, 70 kilolarında, balık etli sıkı bir avrat kapıda dikiliyordu. "Buyurun kime bakmıştınız?"diye sordum. Gözlüklerini çıkartarak "Ben babanızın tuttuğu matematik öğretmeniyim, ismim Gülçin" yanıtını verdi. Aklımdan bir gr dahi özel matematik hocam olacağı geçmemişti. Nedeni Ise hiç bu gibi sıkı bir hatun beklemiyordum. Üzerimdeki şaşkın ifadeyi attıktan ardından anında içeri çağrı ettim. "Hoş geldiniz kusura bakmayın ben matematik öğretmeni bekliyordum ama sizin benzeri sıkı bir bayanı görünce şaşırdım"diyerek güldüm. Ben bu gibi yavşayınca avradın hoşuna gitmişti oda güldü. "Bende kahvaltı yapıyordum bana katılırsanız bir sürü sevinirim"diyerek mutfağa çağrı ettim. Oda kırmadı ve sandalyesini çekerek karşıma oturttum. Önüne bir çay koydum ve bende oturdum. "Lütfen çekinmeyin bana eşlik edin"diyerek tekrarladım. "Teşekkür ederim bir sürü tatlısın"diyerek yanıt verdi. Belli Bir Süre ek olarak muhabbet ettik ve kadını süzmeye başladım. Üstünde turkuaz renginde kolsuz bir gömlek tarzı bir birşey ve altında kara mini kot bir pantolon vardı. Bir Sürü kışkırtıcı gözüküyordu arzu eder istemez sikimi kaldırmaya başlamıştı. Aradığım kadın buydu uzunca süredir bu duygusu yaşamıyordum. Çoğalış yalnızca ne türlü sikebilirim diye düşünüyordum. Kahvaltımızı ettikten ardından Gülçin "Eğer müsaaden varsa ben bir balkonda sigara içeyim"diye konuştu. "Rica ediyorum bu civarı ciddiliğe sebep yok ne türlü istersen, kendini evinde benzeri hisset"dedim. Gülçin balkona çıktıktan ardından bende odamdan sigara alarak balkona yanına gittim. Balkona domalmış bir biçimde sigarasını içerken bir sürü kışkırtıcı duruyordu. Arkasına gerçek geçtim ve kalkan sikimi arada sürtmeye mobil porn başladım. Gülçin farkına vardı ve anında doğruldu. Bende anında kendimi geriye çektim ve sigaramızı içtikten ardından salona geçtik.

16 Aralık 2015 Çarşamba

www.9seek.com brazzers zenci pornolarını yayınlıyorlar

Ellerimi başımın üstünde sıkıştırmış, bacaklarım omzunda, dudaklarıyla dudaklarımı emerken gidip gelmeye devam mobil porno etmektedir, hareket dahi edemiyordum ben altında. Bacaklarımı yata atıp ben yan yatırıp bir zamanda öyle devam sikmeye, dakikalardır sikiyor ama halen boşalmamış ben ise çoğalış yorgunluk ve alkolün etkisiyle öylece yatıyordum yatakta. Sonrasında beni kucagına aldı yatakta oturuken, bacaklarımı beline, ellerimi de omzuna doladıktan daha sonra içimde gidip gelmeye devam etti bir zaman daha, nefes alıp verişi hızlanmıştı çoğalış, beni tekrara yatağa yüzüstü fırlatıp üzerime uzandı ve sikini bir çırpıda içime soktu, ağırlığının altında zar zor nefes alabiliyordum, saçlarımı kenara çekerek, kulağıma; gel benim metresim olur, ne istersen alırım sana, ömrüm süresince bu gibi bir kız götü sikmedim, benim olursan her istediğin olur… türden birşeyler söylemeye başladı. Sözleri gitgide daha sesli ve sonunda bağırarak söylemeye başladı; minik fahişem benim, metresim, çıtır…. 

1 Aralık 2015 Salı

Ergen Gencin Milli Olma Hikayesi

Utanma ne sebeple utanıyon sen ulusal olmasın mı huzurlu konuşabilirsin diye konuştu bende açıkcası ulusal olmadım başka bir deyişle bilirsin doğuda namusluyu bir sürü oynarlar anında dönüp bak erkek çocuğum seni çoksevrim sana bişi söylüyeceğim ama kimseye anlatma aslına bakarsak biz mine ablanla lezbiyeniz bu gün içerisinde beraber olmak amaçlı buluştuk istersen sende bize katıl diye konuştu ben öncesinde bira duraksadım aletime baktım oda istiyo hemen ardından bilmem ki mine abla ne der bu işe mine ablanı heyecan etme o herşeye dünden razı diye konuştu bende tmm olabilir o süre dedim . öncesinde banyoya geçtik yıkandık orda bira yiyiştik hemen ardından yatak odasına geçtik anında pantolonumu indirm yalamaya başladı ayşe abla mine abla ise bana ammını yalatmaya başladı okadar zevk olaıyordum ki bir sürü hoşuma gitmişti önce oluyordu kendimi onlara bırakmıştım aletimi değişmeli yalıyolarsı ikisinin amıda bir sürü lezzetliydi yaladıkça yalayasım geliyodu okadar zev alıdımki daha sikmeden boşaldım . ayşe bir daha yalayarak diriltti ve sıra sikmeye geldi hızlı boşalıyosan kondom tak dediler ama ben duyduğum kadarıyla öyle bi tat alınmıyormuş bense yok meblağım dedim dışrı boşalırım dedim öncesinde mine yattı bacaklarını omuzuma aldım bana hani daha öncesinde hiç yapmamıştın diye konuştu bende porno izliyoz dedim ooo harika ozaman pozizsyonları viliyosundur diye konuştu evet dedim tm dedim ver ansızın amına girdim okadar sıcaktı ki resmen yandım git gel yaptom o esnada da ayşe taşaklarımı yalıyodu zevkin en dik zirvesine çıktık ansızın minenin üzerine boşaldım aonra bi posta da ayşeye çaktım ve geç oluyor dedim numaramı talep ettiler verdim çıkıp işe gittim çoğalış ikiside benim olmuştu her canım isdediğinde gidiyorum çakıyorum geliyorum bir sürü zevkli oluyo ara sıra yabancı arkadaşlarınıda çağırıyol ar bir sürü harika oluyo… .

9 Kasım 2015 Pazartesi

Rezalet mi Nezaket mi; Felaket mi Zarafet mi?

Epiktetus'un da dediği ve bu sabah pisikolojideki bir takım yaklaşımlarda da vurgulandığı benzeri , vakalar mühim değildir , onları idrak etme şeklimiz mühimdir . Size korna çalınmasını , hemen cezalandırılması gerekli olan kocaman bir kabalık olarak da algılayabilirsiniz , önemsiz bir ukalalık olarak da algılayabilirsiniz… Olaylar mühim değildir , onları idrak etme şeklimiz mühimdir . . Neyin mühim , neyin önemsiz meydana geldiği , neyin kabalık neyin kibarlık meydana geldiği , üç boyutta değişir: >kişiden kişiye >toplumdan topluma >bir de zaman içerisinde değişir . İçinde yaşadığımız toplumun kültürüne , değerlerine uyup uymamakta kısmen özgürüz . Tamamıyla bağımsız değiliz . Şehir parkında tüfekle kuş avlamaya ya da anadan üryan dolaşmaya hüküm verirsek önemli sorunlar çıkar ortaya . Bu konuda başınız emniyetle derde girdiğinde , " Bakın benim çıplak dolaşmam minik bi olaydır;fazla büyütmeyin " demeniz birçok manalı değildir . Vakti ve şuanki yaşamsal değerleri hiçe saymak dair tamamıyla bağımsız değiliz . Ama ferdi boyutta , sanırım kocaman ölçüde bağımsızlık var . Örnek: Çıplak dolaşamazsınız;ama sokakta yürürken elbisenizin lekeli meydana geldiğini gördüğünüzde , bu vakası bir yıkım olarak da algılayabilirsiniz , pek büyütmeyebilirsiniz de . Misafirinize lisan çıkarıp çıkarmama dair tamamıyla bağımsız değilsiniz . Misafirlerinize bir çok kez lisan çıkarıyorsanız sizlere iştirak eden konuk sayısında , en azından azalma belirir . Ama konuğa sunduğunuz cevizli kekin içinden ceviz kabuğu çıktığında , günlerce üzülüp üzülmemekte , bu vakası pek büyütüp büyütmemekte tamamıyla özgürsünüz .

3 Kasım 2015 Salı

Şöhreti Umursamayan Sanatçıdan Şok Açıklamalar

Şebnem Hassanisoughi . . . Sosyal medyada ile alakalı en bir sürü yorum yapılmış olan oyunculardan biri . Yorumların geneliyse " Kabiliyetli , güzel mi iyi bir oyuncu ama birçok tanınmıyor " içerikli . Hassanisoughi'yle yepyeni filmi 'Bulantı' vesilesiyle buluşup mevzubahis yorumlara nasıl baktığını sordum . Hassanisoughi , yorumların kaynağının popülarite hedefi meydana gelen işlerde yer almaması meydana geldiğini dile getirirken üstüne basa basa " Bunları bırakıp mühim konulara bakın . Sözgelişi bayanlar hayatta kalmak amaçlı erkekleşmek zorunda kalıyor " dedi . ¦ Kariyerinizde 3 sinema filmi , 7 televizyon dizisi , 5 tiyatro oyunu , 2 reklam filmi var . Sizin amaçlı yeteri kadar mi? Yeterlilik duygusu benim amaçlı sayıyla alakalı değil . Dünya ne getirdiyse o , kaçırdığım hiçbir şey meydana geldiğini düşünmüyorum . ¦ Hakkınızda " Kabiliyetli , güzel mi iyi bir oyuncu ama birçok tanınmıyor " yorumları bir sürü yapılıyor . . . Bu yorumları kimlerin yaptığını bilmiyorum ama galiba bahsettiğiniz şey kitlesel tanınırlık . Şöhrete , popülariteye , star olmak denilen şeye tekabül ediyor . Çalışmadığım aşama hiç olmadı . Tiyatroda , sinemada popülarite hedefiyle yapılmış olan işlerde yer almadığım amaçlı o çeşit yorumlar yapılmıştır . " ROLÜMÜ MERAK ETSİNLER " ¦ Popülerlik sizin amaçlı ne ifade ediyor? Yaptığım iş icabı fenomen olabilirim ama salt fenomen olmak amaçlı rastgele bir iş yapamam . Hayatta insan olarak , Şebnem olarak sevinçli olmayacağım işleri yapmamayı seçim ediyorum . Yalnızca oynamaktan keyif alıyorum . İnsanlar rolümü merak etsinler talep ediyorum . Benim özel hayatımı merak etmeleri benzeri bir arzum yok . ¦ Popülariteniz sizlere yetiyor mu? Yetiyor zira onu seçim ediyorum . Ama ısrarla yakınmamı istiyorsanız şundan yakınabilirim; Bu işi insanlarla paylaşmak amaçlı yapıyorsun ve yaptığın tercihler senin işinin görünürlüğünü engellediği süre elbette ki canın sıkılıyor . " Ben bir sinema filmi yapayım da kimse izlemesin " demiyorsun , vatandaşlar izlesin istiyorsun . Yalnızca 7 bin birey izlesin istemiyorsun , keşke milyonlarca insan izlese . Ama yeryüzünde her süre , her yerde , çoğunluğun ne amaçla keyif aldığını biliyoruz . Dünyayı döndüren bakışla benim kendimi içerisinde rastlamak istediğim şeyler bir sürü örtüşmüyor olabilmektedir . ¦ En nihai rol aldığınız sinema filmi 'Bulantı'yı 16 bin birey takip edildi . Ne hissediyorsunuz? Aynı şey işte . . . " YORULARAK YAŞAMALIYIM " ¦ Filmi çekmeye başlarken de bir sürü pek izlenmeyeceğini tahmin etmişsinizdir ama . . . Tabii . Ama şu şekilde varsayalım . Bir Sürü pek satılıyor olabilmektedir ama " Kafka , Dostoyevski okuyan kaç birey var? " , " Tarkovsky takip edilen kaç insan var? " diye bir yere de varıyoruz . Tabii ki popülarite tarafından Woody Allen ile Tarkovsky'yi bir tutamazsın . İyi , kötü yönetmen olmaktan bahsetmiyorum . İkisi de yönetmen ama bambaşka yoldalar . Birinin popülariteyle ilişkisi ile ötekinin bizzat derdi , sorunu , felsefesi , sinemaya bakışı , anlatmak istediklerine bakışı içinde kocaman farklılık var . Dünya bir sürü daha az çaba vererek hayatını sürdürmek isteyenlerle dolu . Zaten ücret kazanmak amaçlı canı çıkıyor insanın . Ben biraz daha yorularak yaşamayı seçim ediyorum .

31 Ekim 2015 Cumartesi

türkiyede porno izlemek yasakmıdır ?

O kadar film yapımcısı aksiyon filmi çekip o silahları,tankalrı,bombaları kullanırken izmirescort ekran başındakinin yerinde sakince oturup filmi seyretmesi pratik mı? Herkes bir parça escortizmir da olsa o aksiyonun içerisinde olup karşısındakiyle savaşa girmek ister.Her yerde elitbayanescort duyarsınız filmin en heyecanlı yerinde mutlaka söylenir 'ben o kızın yerinde olsam şunu öldürür diğerlerini kurtarırım.''o tabanca boşuna mı duruyor orda' 'neden vurmuyorsun şuna yaa ahh be.' benzeri şeyler. Zira herkes elitescort bir parça aksiyon arar hayatında. Peki ya siz?Hiç düşündünüz mü elinize bir izmirescort tabanca alıp suçluları veya kızdığınız insanı vurmayı? Aslında problemin cevabı açık tabiki öyle seyler hepimiz elitescortizmir düşünmüşüzdür.Peki bunu yapmak mümkün mü? Yasaların ve yasaların bu kadar çok izmirescort etkili uygulandığı bir ülke de tabiki hayır.O süre şimdi ne yapacağız? Geçip PC en başında savaş oyunları oynayarak kendimizi escortizmir rahatlatacağız.Ordaki herkesi siniz olduğumuz bireyin mahaline koyup acımasızca öldürüp kendimizi tatmin edeceğiz.Günümüz çağında pekçok oyun elitbayanescort üreticilerinin bilim kurgu ile birleştirip yarattığı oyunlar bilhassa genç kesimin baya bir dikkatini çekiyor.Her ne kadar aileler bu konuda kaygı de duysa,şiddet eğilimini artırdığını da düşünseler izmirbayanescort kendileri de bu oyunları oynayıp birnevi stres atıyorlar.Bu çeşit aletlerin ( tabanca ,bomba vb.) gerçekte izmireskort kullanımındansa oyun içerisinde bu çeşit şeyleri kullanıp,merak gidermeleri topluluk sağlığı tarafından da daha sağlıklı olsa sebep . 7 den 70 e her yaşa hitap eden bu çeşit oyunlara rağbetse baya kapsamlı kapasitede,üreticiler ise bu durumdan eliteskortizmir baya hoşnut . Müşteri grubunun bu kadar geniş

Mobil porno izleyerek azan çift

Merhaba ben tayfun 20 yasindayim almanyada yasiyoruz annemle yasadigimiz halende devam eden sex hayatimizi paylasmak talep ediyorum annem 40 yasinda 1 . 70boy 65 ben 70 kg arasinda sarisin ve sex si bayandir 2013 de babam iş kazazasinda kaybettik tazminat ve aylik 2000€ ciro vear maddi sorunumuz mobil porno yok ben kiz kardesim annem ucumuz yasiyoruz kolay değil gunler gecirdik ve atlattik anneme hep alaka duymusumdur evdede cok rahat giyinir teyzemde yakin oldugundan hergun ciro ben onlari takip eder firikiklerini kacirmazdim birgun haneden cikarken telefonu sessize aldim koltugun altina koydum ciktim acaba ne yapiyolar ne konusuyokar diye merak ettim neyse 1 saat disarda dolastim geldim caktirmadan teli aldim odama gectim dinlemeye basladim ben haneden ciktiktansonra sohbet sex se gelmis annem kocsm öleli 1 sene oldu canim sex istiyor vazen kendimi tatmin edemiyorum mustarbasyon la olmuyor diyordu tekrardan evlenemem cocuklar icinde kö tu olur falan konusuyolardi teyzem hata anlama aslangibi oglun var sikicin elinin altinda dedi sacmalama oglum hem bir bana bakmaz yapmaz annesiyim diye dedi teyzem sen istersen olur dedi annemde icini cekerek neyapcam bilmiyorum dedi teyzem bence iyi dusun bunu hem bir kimse anlamaz istedigin süre yaparsin dedi annem aykiri reaksiyon verirse dedi genc o sex se ac eminim oda ister dedi o sirada ben gelmisim bunlari dinledikten hemen ardından deliye döndum annemi sikme istegim dahacok artti ogunden hemen ardından ona yaklastim her girsatta arkasindan gecerken surterdim sikimi oda bana seslenmezdi birgun annem odama gelirken sikimi kaldirip disari cikartip uyuyor numarasi yaptim annem hadi kalk diyerek iceri girdi ben uyuyormusgibi mobil porno yaptim yaklasti omzuma dokandi ses olmayinca sikime odaklandi ekiyle hafif oksadi ben uyanirmisgibi yaptim uzerimi örttu kalk hadi dedi kalkip yanina gittigimde bana bakislari deyismisti istedigini be lli ediyordu neyse ogun öyle gecti cumartesi günüydu yemek yedik film kiraladim ben birtanesi aksiyon birtaneside erotik icerikli gerilim filmiydi ilk filme baktik kiz kardesim odasina gecti uymaya annemle arada bira iceriz ben iki bira alip filmi actim tv nin karsisina gectik film ilk gayet korku dolu basladi hemen ardından sevisme sahneleri basladi ben mahsus ileri sardirmak istermisgibi komuta aradim bulamadim elbette annrmde otur bosver dedi odanin isiklarini kapattim yanina yattim izlerken nefesi hizlanmisti o sirada yorumm inşa etmeye basladik film hakkinda annem bana sirtini dondu bende ona dogru dondum senin icin cok kolay değil olmali demi anne dedim bu matemde yanliz kalmak oda evet oglum bir takim zorluklari var dedi o sirada sex sahnesi geldi ikimizde susstuk ben dertlerini anlat yardimci olabilirim maddi proplemimiz yok falan baska konularda varsa soyle dedim ses etmedi hic tv bakiyordu ben sikimi kaldirdim arkasindan sarildim arkasina surtuyordum yavas yavas hafi f kalcadini bana bastirinca anladim artik oda azmisti hemen ardından kisiksesle kulagina gecen teyzemle seni dinledim dedim sex arzunu biliyorum odama geldigindede sikimi oksadin uymuyordum dedim elini yuzune kapatti ben sikimi cikarttim ellini sikime mobil porno göturdum ilk geriye cekergibioldu hemen ardından oksadi bana dogru döndu butun bunlar yanlis biliyorum ama benimde gerbayan benzeri ihtiyaclarim var insanim sonucta dedi ben seni cok talep ediyorum dedim bende dudagina yapistim öpüstuk kalk yatak odasina gidelim dedim tv kapatip yatak odasina gectik kapiyi kitledik ben onu yataga attim soydum gogsunu emdim hemen ardından amina indim yaladim emdim sok hadi sik hadi diyodu inliyodu ben bacaklarini acip amina sikimle surtup yavasca soktum sulu ve sicacikti ikimizdrndd ohhhhh super sesleri 2 dk icinde bosaldik ben mendil alip sikkmi temizledim anneme verdim o wc ye gitmem gerekli dedi gitti

29 Ekim 2015 Perşembe

Sikiştikten Sonra Mobil Porno İzliyorlar

Neyse anında haneden çıktım ve gidip en yakın eczaneden bir uyku ilacı aldım. Geriye geldiğimde de şansıma kızım seslenerek benden su istedi. Onu hiç uyandırmadan yeniden uyutacaktım. Anında suyuna ilaç attım ve götürdüm kızım teşekkür ederek suyu lıkır lıkır İçti. Bir zaman hemen ardından mobil porno da daha derin bir biçimde uyumaya başladı. İşte çoğalış aradığım imkanı bulmuştum. Karım taaa akşam gelecekti kızım da en az 3-4 saat sona gelecekti. İşimi rahat rahat görüp kimseye çaktırmamak amaçlı elime bir vesile geçmişti. Anında fantezilerimi hayata geçirmeye başladım ve Kızımın ayaklarını ve ellerini yatağa bağladım. Daha hemen ardından da soyunarak yarağımı dışarıya çıkardım. Zaten yarrağım çoktan taş benzeri olmuştu. Kızım yarrağımı alabilimiydi emin değildim. Daha hemen ardından kızımın gömleğinin düğmelerini ağır ağır çözdüm. Kö rpe göğüslerini sütyeninden çıkardım. Bir taraftan dudaklarından mobil porno öpüyor bir taraftan da göğüslerini ellerimle okşuyordum. Daha hemen ardından altındaki pijamasını ağır ağır çıkararak külotunu kokladım. En nihayetinde da kızımı tamamiyle çıplak bıraktım. Öncesinde o uyurken yarrağımı ağzına verdim ve bir harika yalattım. Daha hemen ardından bacaklarını omzuma alıp birden yarrağımı göt deliğine kökledim. Kızım o an acı bir ses geldi ama yeniden de uyumaya devam etti. Onu güzelce siktim iki kez boşaldım kızımın ruhu bile duymadı. İşim bitince de kıyafetlerini yeniden giydirdim. Daha hemen ardından da odadan çıkıp salondaki yerime döndüm. Akşam olmuş fakat kizim sikildiğinin farkında bile olmamıştı. Çoğalış stratejisi mobil porno bulmuştum çıtır kızımı bundan hemen ardından hep bu biçimde sikecektim. Bu benim amaçlı bir sürü önemliydi tüm fantezile rimi kızımın üstünde deneyecektim.

Banyoda farkettim siktim

tarif ettiği biçimde kılları temizledim göt deliği kıpkırmızı olmuştu yandığını söyleyip ortak krem verdi ve ağır ağır sürermisin dedi ben öylesine tahrik olmuştumki hemen hemen boşalacaktım teyzeminde tahrik olduğuna emndim ben dokundukça göt deliğini kasıp gevşetiyordu kremi üç parmağıma boşaltıp göt deliğine koydum ve ağır ağır yedirmeye başladım deliğin üstünde iken bilerek biraz bastırınca içerisine parmağımın ucu girdi teyzemin hoşuna gitmiş olacakki içinede katarmısın kremi dedi parmağımı bastırdım ve deliğin etrafında dönmeye başladım parmağımla teyzem göt deliğini sıkıp parmağımı sıkıştırıyordu sonrasında aniden bana döndü ve dudağıma yapıştı elini sikime attı biraz okşayınca ben boşaldım fakat o daha yepyeni başlamıştı inen sikimi emerek bir daha kaldırdı ve götünü bana doğru çevirerek domaldı lütfen yavaş gir dedi ve bana teslim oldu benim aletimde daha yepyeni yep yeni gelişiyordu ortada boyda idi kafasını götüne dayadım teyzemin deliği öylesine hazırdıki biraz itince hemen girdi içi sıcacıktı götünün halkası sikimi sıkıyordu teyzemin korktuğu civarı kederli olmamıştı

Üvey kuzenimi hiç acımadan siktim 2015

Son vakitlerde saç tarzımı değiştirmiştim ve kızların fazlası ile ilgisini çekmeye başlamıştım . Nihai vakitlerde facebook üzerinden yüzlerce dostluk talebi gelmeye başlamıştı . Ben de bunu fırsata çevirdim ve kızlarla öncesinde sohbeti kurup ardından da onları götürmeye başladım . Aramaya sebep yoktu her koşulda cebimde bir manitam vardı . Okuldan mezun olduğum sene amcamların köyünde düğüne çağırıldım . Bizde tane davete icabettir dedik ve gittik . Amcamın iki tane kızı var . Bizi 18 ötekisi de 20 yaşında . İkisi de güzel kızlardır ama ben elbette ki büyüğüne hastaydım . Yani amcamın kızı olmasa sevgilim olması amaçlı her şeyi yapardım o civarı iyi bir kızdı . Neyse düğün vakti geldi ve hep beraber düğüne gittik . Tabi kalabalıktı ve hepimiz akrabaydık . Ben de içeride bunalınca sigara içmek amaçlı kendime kuytu bir yer buldum . Amca kızını patlattım ama bunu yaparken bir sürü korktum . Ben patlatacağım sanarken kız olmadığını anladım sokunca . Tabi ben çıkıyorum deyince amcamın büyük kızı da benimle beraber gelmek istedi . Kuzen diye anlatayım bundan sonrasını . Neyse beraber dışarıya çıktık ve sigara içmeye başladık . O sırada ben onun ne civarı iyi bir kız meydana geldiğini söyledim . Benim bu sözlerim kuzenimi bir sürü utandırmıştı . Ardından birden Ah amcamın kızı olmasın neler yapardım sana diye söz ettim . Hiç beklemediğim bir şekilde eee anlat bakalım neler yapardın dedi . Ama ben bir sürü uzatmadım ve ahlar vahlar içerisinde yine düğün evine geriye gittik . İçeriye girince baktım dans müziği çalıyor ben de bunu dansa kaldırdım . Neyse gece düğünde baya eğlendik ve haneye geriye döndük . Babam lar ve amcam lar haneye ciro gelmez yattılar . Biz de kuzenimle balkona sigara içmeye çıktık . Ben balkonda on la beraber konuşurken kendimi tutamadım ve ondan bir sürü hoşlandığımı söyledim . O da ben de senden bir sürü hoşlanıyorum deyince balkonda dudaklarına yapıştım . Ama burada devam edemezdim zira her an biri kalkabilirdi . Aklıma yakın arkadaşlarımdan biri geldi . Bekar evinde kalıyordu anında telefonu elime aldım ve onu arayarak yarın evi boşaltmasını söyledim . Kuzenime de yarın oraya gideceğimizi ve rahat rahat takılacağımızı anlattım . Gece içim içime sığmıyor sabahı nasıl edeceğim diye düşünüyordum . Öyle bunun gibi derken uyuya kalmışım ve erken oldu . Kalktım annem kahvaltıyı hazırlamıştı . Ben dışarıya çıkacağım deyince kuzenim anında atladı hadi beni de gezdir dedi . Tabi bu bir numaraydı ben de öncesinde biraz nazlandım ama annemde ısrar edince kabul etmiş benzeri yaptım . Neyse anında arkadaşımdan anahtarı alarak evine girdik . Zaten dayanacak gücüm yoktu ve içeriye girer girmez arkadaşımın yatağına götürdüm . Ben anında soyundum ve o da soyundu . Ben pantolonumu çıkardığımda bir sürü büyük sikimi görünce bu civarı büyüğünü görmemi ştim dediğinde vay orospuya bak dedim içimden . Demek ki bizim kuzen daha öncesinde sık sık sikilmişti . Bu bir taraftan da hoşuma gitti . Anında dizinin üstüne çökerek prof bir şekilde ağzına almış yalarken beni çıldırttıyordu . Biraz o yaladı ardından ben onu yatağa yatırdım ve amını yalamaya başladım . Amı yeni ağda yapılmıştı ve hakikaten tertemiz mis gibiydi . Anında yatağın kenarına getirip bacak omuza pozisyonunda sikmeye başladım . Yaklaşık 10 dk siktikten ardından yarrağımı çıkardım ve göbeğinin üzerine boşaldım . Tabii ki burada bitmemişti biraz dinlendik ve ardından domaltarak siktim ve bir postada böyle attım . Bu kızı sikmek hakikaten bir sürü güzeldi . Siktikce sikesim geliyor ve sikmeye doyamıyordum . Tüm vücudunu yalamaya başladım . Ama bir sürü zaman yoktu bir posta daha siktikten ardından arkadaşımın evinden çıktık . İkimiz de hakikaten bir sürü zevk almıştık .

O daha bir şey girmemiştir

 Ben çekici buldum onun hakkında çok şey vardı. Derin, bariton sesi, bir sese sahipti hem de o emir havlamaya zaman diye usulca konuştu veya biraz korkutucu zaman seksi. O, seyir seçkin, uzun boylu ve fiziksel olarak formda karnının rağmen büyük oldu. O benim kocam çok daha fazla para kazanıyordu. O Roland'ın patronu oldu. O adil, ama sağlam oldu. O çok istedi, ama o bir sürü verdi. O Roland'ın yetenek görülen ve daha fazla ücret ve sorumluluğu ile çabalarını onu daha yapmak için itti ve ödüllendirdi etmişti. Ben de o benim için bir şey olduğunu biliyordum. O zaman beni kontrol ediyordu. O içki overindulging olmuştu genellikle sonra bir partide birden fazla beni köşeye etmişti. Duvara Sırtım, o çok yakın, çok alçak sesle konuşursanız, beni tüm harika şeyler kocam yerine geri bir sokak saç fırçası bile bugüne kadar gidiyor, yapıyor, ve sonra yavaş yavaş bana konuyu değiştirmek oldu söylemek alacağı, ya da benim gözlerim ne kadar güzel ya da o benim gülümseme ya da benim ruj gölge nasıl sevdim bana. Ben ona hissedilen açlık sevdim. Bu beni istediğini hissettirdi. O daha bir şey girmemiştir ve onu teşvik kesinlikle hiç, ama aramızda bir kimya. Orada yakında ben olmuştu ne kadar haklı keşfetti. Ne de öğrendim Roland de bunun üzerine almış nasıl. Richard yıllardır eşi lanet ilgili fanteziler olmuştu. Richard büyüleyici ve çekici oldu. Biz o gerekli kağıtlar için Roland'ın masası ve dosya dolapları arandı gibi o bile bize öğle emretti. Birlikte tüm kağıtları çıkartıldıktan sonra biz, makamında oturdu öğle yemeği yedik ve sohbet ettik. Ben onun etrafında rahat hissettim. İçimde ondan ilgiyi hissetti. Onun beni kontrol gördüm ve ona aynı şeyi yaptı. Ben ona teşekkür etti ve benim en baştan çıkarıcı sesi, umuyordu ne sordu, "Richard, Yardımlarınız için bugün size ödemek için yapabileceğim bir şey var mı? Ben bu kağıtları bulurdum ve öğle yemeği harikaydı."Bana baktı göz. 

26 Ekim 2015 Pazartesi

özle bir şirkette porno çeken brazzers

Ben kıçımı sıkı ve ben. Ben içimde senin horoz alabilir sanmıyorum dedi O çok yavaş pek acı hissedeceksiniz yapacak söyledi. Bir süre düşündü ve Tamam dedi ama ben ağrı hissediyorum eğer bana lanet duracak daha. O Tamam dedi. O biraz daha yağ koyun ve yine bir parmak ile başladı. Bir parmak sadece küçük bir ağrı oldu benim için zor olmadı. brazzers Mektubu o hızı arttı. Onun bütün parmak içimde iken keresinde iyiydi hızlı titremesini yaptı.Daha sonra iki parmağı birbirine eklenir. Ben değil ama çok acı hissediyorum bu sefer yavaş yavaş küçük baskı. Daha sonra her iki parmakları hepsi içimde vardı. O süre ve yavaş yavaş başladı parmak lanet için bekledi. Bir kaç dakika sonra onun parmaklarını kaldırıldı. O yaymak ve bir kez daha kıçımı civciv tutmak istedi. Ben kıçımı delik onun horoz baskı hissediyorum. Ben onun horoz çok büyük olmadığını önce de belirttiğimiz gibi bu yüzden beklediğimden biraz daha düzgün gitti. Parmak ve yağı daha az ağrı nedeniyle olabilir. Onun horoz kıçımı brazzers delik açtı ve daha fazla derin gitti. Onun bütün horoz girmek için uzun bir zaman aldı. Çok acı yoktu çünkü bazen sonra rahat oldu. O daha derin itmeye çalıştım Daha sonra tekrar ağrı hissetmeye başladı. Ben onun bütün horoz içimde olduğunu düşündüm ama yanılmışım. O daha iterek zaman neredeyse biraz yüksek sesle çığlık attı ve daha şimdi daha alamaz itmeyin dedim. O artık sadece küçük bir sol olduğunu sana söyledi. Onun horoz ve çeke elimi koymak istedi. Onun horoz elimi yönlendirilmelidir. İçimde hala onun horoz dokundu ve sadece bir inç sol olduğunu anladım. Ben o sadece daha derin koymadan bitirmek eğer daha iyi olacağını söyledi. O tamam merak etmeyin dedi. Onun horoz kaldırıldı.Ben şimdi kıçımı hissediyordum serin hava vardı çünkü normalden daha açık gibi. Hissediyorum o yanımda uyudu ve sarılma ve öpmeye başladı. Ona oturup kıçımı onun horoz almamı istedi. Ben daha derin bu sefer itmek için değil sordum. O olabildiğince sizin kadar alabilir böylece üst şimdi dedi. Ona oturup çalıştım nerede pozisyon aldı. Onun horoz brazzers holded ve ben onun horoz kıçımı deliği yerleştirmek için çalıştı. Onun horoz üst kıçımı deliği dokundu zaman oturup çalıştım. Onun horoz derin olacak ve ona oturup çalıştığımızda derin oldu. Bir kez daha biz son kez durdu noktaya ulaştı. Ona üzerinde uyudu ve kendimi dinlenmek için çalıştı. O benim tüm vücutta okşuyordu. Omuzlarını tutarak Ben göğsünde uyuyordu. Bu iyi bir duygu oldu.

16 Ekim 2015 Cuma

www.bikinexpo.com kaliteli porno sitesi

O koltukta uyku gerektiğini savundu ve onun yatağında Tim, ama. Bir beyefendi gerektiği gibi o reddetti gece Tim uzun oldu. Iki kişilik kanepe brazzers gerçekten onun 6 ft çerçeve karşılamak için tasarlanmış değildi. Birkaç saat sonra, o kalkıp temizlik tutmaya karar verdi. Nurah uyandım zaman Tim oldukça yorgundu. O hemen o belki de o "ödünç" olabilecek bir diş fırçası sordu eğer o onsuz temizleme onu söyledim, ve. O dolap bir dışarı çıkardı ve ona uzattı. O yürümeye başladı ve bir saniye durdu. "Nurah?" diye sertçe sordu. "Evet?" o yanlış yapmıştı merak, oldukça şok bakarak. "Ben bildiğiniz geri fırçası istemiyoruz ..." diye sırıttı. Gülümsedi ve bir çocuk gibi ona onun dilini sıkışmış. O güldü ve sırt temizlik gitti. Nurah geri mutfağa geldi ve 01:00 olduğunu kaydetti. Onlar yedik sonra adamın zor olur uyudu çünkü o, şekerleme gitmek gerektiğini Tim söyledi. O kabul etti mobil porn ve onun odasına gitti. O uyurken Nurah odasında gelip gerekli sadece durumda, giymiş kalmak karar verdi. O yatağına var ve yastık üzerine başını koydu. Çarşaf tüm - - Bir an, Nurah parfüm yastık gömülü oldu gülümsedi ve harika kokuyordu. O hızla uykuya daldı. Tim uyandı ve perdeleri doğru baktı. Bu, karanlık dışında olduğu ortaya çıktı "Bu akşam olmalı ..?" kendisi için mırıldandı. Tim şimdi bu oldukça alışık olduğu, düzenli olarak gece boyunca çalıştı ve tamamen üniversitede yaptığı süre boyunca onun uyku desen kırık olan. O Nurah sağ yanına oturdu görmek için diğer yönde baktı. O olduğu gibi derisinin dışına bu hd porno neredeyse yapılmış Tim atlama, hatta daha önce onu fark. O kulaklıklar ile sessizce müzik dinliyordum. "Üzgünüm seni uyandırdım mı?" o kulaklıkları çıkarmadan, utanarak sordu.

2 Ekim 2015 Cuma

aşkla sikişen olgun kadın porno izliyor

Ben tamamen uyanık ya da tamamen ayık değil, diye sordu."Sen Gemma'nın yerinde konum," Davey dedi. "Ben şu anda nasıl hissettiğini porno izle kötü biliyorum, çocuk bak, ama bir korkutmak herkesi verdi." Johnny ve Tommy konuşmadılar. Onlar sadece sessiz, ilgili görünüyor verdi. "Ben senin kalbin artık bozuldu anlıyorum, ama bu onu düzeltmek nasıl değil," Davey dikkatli ve şefkatle bana ders, onun en hassas tonda devam etti. "Lanet olası! Bazı lanet kadar yaşamış değil 'geniş molalar lanet kalp. Hatta Frank Sinatra onur rozeti' kadınlar, hepimizi olsun, ama adamı lazım, evlat. Kalbiniz kırık olması, bu bir lanet var ' kalbi kırılmış oldu. Ava Gardner onu lanet sürdü aptal 'Bunda utanılacak var !. deli, ama tek başına bir içki koparmak gidiyor, şimdi lanet var'. "porno izleBiliyorum, "Ben mırıldandı. Tek yapabildiğim yanında aptal hissediyorum, dinlemek, öğrenmek ve ben ne iyi arkadaş için teşekkür ederiz. Oldu Davey yakışıklı gülümseme onun tabaklanmış yüzü boyunca süzüldü ve o senin annen şeyler dışarı düzeltti "dedi. O sen iyisin biliyor, ve ben evimde vardı ve eve bugün olurdum. Ama o kahrolası ya öldürebilir hala bir şans olduğunu düşünüyorum söyledim. "porno izleonun sessizliğini bozdu ve ekledi," Ben de onu öldüreceğim. " Şimdi büyü kırılmış, Tommy chimed: "Ne O züppe broads hakkında size mi 'em unutmak, em' lanet, onları 'Find?!" Ben bu yeterince şanslı olsaydı arkadaş türü yaşam için etrafında muhafaza olduğunu fark etti, ancak Gemma birlikte bu arama ekibi getiren katalizör olmuştu o zaman oldu.

23 Eylül 2015 Çarşamba

brazzersdaki aldatan kadının pornosu

 Bende  alçak  уumuşak başlı  sіkіnі  оkѕamaya  baѕladim.bir  cirpida  piсamasini  cikardiki.elimde  büyük  bіr  ѕilah  vardi  kocamin porno sіkіnden  hem  buyuk  hemde  basi  fazla  kаlindi.erdаl  okunuşu  ölçüѕünde  buyuk  sikin  var  dedim.evet  аblа  аynı  19cm  dedi.  dаhа çоk  iplеr  kopmuѕdu.  aracılığıyla  baѕimi  asagiуa  cekerek.yalamamі  isdiyordu.bende  уavasca  egildim  zеban  darbeleri  atiуordum  aksі hâlde  agzima  almaya  basladim.harika  tеk  tadi  vаrdi..ѕonrа  o  egildi  аmcigimi  оkѕuyоrdu. porno izle kіlodumu  cikardi  dіlіyle  yalamaya  basladі  dilini  iyiсе  іcіne  sokup  сikariуordu.boуle  sayaç  sabahin  5  olmusdu  .  yаvаscа  usdumе  cikdi  sіkіnі  amсigima  daуamaуa  basladi.  gercekden  hаrikаydi  basini  sokdukdаn  aksi hâlde  çаbucаk  hepѕini  ѕokdu  .yаvаs  ol  erdal  dеdim  tüm  аblа  korkma  dedi  .sonra  sіkmеyе  basladі  bеni  inanin  bana  amсigimin  dudaklari türbanlı porno  koрurmusdu.іkіmіzde  hаz  alіyorduk  hem  beni  sikiyordu.  ѕadece  yandanda  enіstem  gelene  dеrеcеdе  senі  еgo  ѕіkerіm  diyordu  bu  beni  dаhа  fazla  аzdiriyordu.

16 Eylül 2015 Çarşamba

Porno İşçilerinin en kolay işleri

kadının  agzına  balyoz  gıbı  оlаn  sıkını  dayadı  kadın  almamak  yоluna  pornogrаfi  kendını  zorlasada  ne  faуda  tat  sоn  tanımıyоr  kı..sonrа  erdıl  kadını  sırt  ustu  yаtırıp  pornografi porno izlе  amına  gırеcеktıkı  baуan  ben  bakıreyım  dedı..fakat  dedıgımız  gıbı  eğlence  bu..kаdın  gevѕedı..ben  krem  alıp  erdıle  verdım..o  iѕe  kadının  hd  porno  bozulmаmıs  vajınasın  remlkıyоrdu..  

13 Eylül 2015 Pazar

brazzersın mobil porno versiyonu burada bikinexpo.com



Ağzından çıkardığı an ayağa kaldırdım mobil porno .! Bulaşık makinasının üzerine doğru domalttım. ve arkadan amını yalamaya başladım. Amını yeni ağdalamış kaymak gibiydi mobil porno .! ben yaladıkça inliyordu. Sonunda yavaş yavaş suları akmaya başladı. Yeter artık sok içime diyordu. Bende hayır diyordum mobil porno .! Adam
gözlerini iyice açmış bizi dikkatle izliyordu.

bikinexpo çeşitli konularda mobil porno çekiyor


arayıp tanışmamızla başlayan,çok ilginç, mobil porno .!çokta güzel yaşadığım hafta sonunu paşlaşmak istedim. gece bir civarlarında bir telefon geldi arayan kadındı konuşmaya başladık Bu çift Hikayemi okuyup mobil porno .! çok etkilendiklerini söylediler. Bu arada Kocası yanında oturdugunu söyledi. sevişmeye başladılar bende telefonda mobil porno .! katıldım. birkaç gün telefonda konuştuktan sonra yine

mobil porno izle- bikinexpo senden başka olamam kimseyle

Çok severek başladığımız ilişkide mobil porno.! son demleri yaşamaya başladık. Ben onu çok büyük bir aşk ile severken o benide aynı şekilde sevmesine karşın bazı küçük problemler zamanla bir solucan gibi mobil porno.!büyüyerek ilişkimizin önüne geçti. Zaman geçtikte büyüyen bu solucana çare bulamadıkça bizlerin ilişkisini zedelemeye başladı. En sonunda kaybedecek birşeyimiz yokken birbirimizi kaybettik sözü gerçek oldu. Şuanda onsuz günlerde her sabah bana aynı monoton geliyor. mobil porno.! Belkide çok özledim seni .!

11 Eylül 2015 Cuma

Akıllı telefonda mobil porno izlemek

Cep telefonları artık herkeste var birde akıllı telefonlar çıktı ki artık herşey yapılıyor onlardan mobil porno bile izleyebiliyoruz. İnsanlar paraaya kıyıyor artık alıyor bir akıllı telefon her türlü ihtiyacını karşılıyor. Porno ihtiyacını bile artık mobil porno ile karşılar oldular. Bunun önüne geçmek artık çok zor internete konulan bir fotoğraf veya video anında tüm dünyaya yayılıyor ve özellikte mobil porno çok hızlı yayılıyor.

22 Ağustos 2015 Cumartesi

Bir kız nelerden hoşlanır sevgili yapma taktikleri 2015

evet gelelim kesinlikle kız tavlanır yazımıza bunu okuyan ihvan anlaşılan bu yapılanları uyguladıktan sonra kız felan tavlayamayacak yine elizabeth gene taşınabilir mobil porno izlemeye devam edecekler. Makaleyi mevzu olsun diye açtığımı söylemeye lazım yasak sanırım. Bir defa kız tavlamanın bir tekniği yoktur. âlem kendi içinden gelneleri yardırarak devam etse tek mesele kalmayacaktır. bunlardan birisi olan taşınabilir mobil porno izle pornografi izle olayını elleme derk etmek lazım imdi kızlar çokbilmiş telefonlarla hayli ciğer içe oldukları için onlara en iyi iktiran yöntemi android hareketli mobil porno izle pornografi izleme yöntemidir. Bunu uygula tamamdır bol şans.

21 Ağustos 2015 Cuma

888sconline izlediğim mobil porno

Çarşafları sabahleyin topladığımda çarşafın ortada mobil pornografi görüntüleri çıkmıştır. bunu az buçuk durup izledikten sonra aşkımı kaldırdım. Aşkım kalk baksana ne kadar anlı şanlı bir taşınabilir mobil porno çıplak kalık dediğimde uykulu uykulu manyakmısın demeye başladı. bu tepkisinden sonrasında kim bilir biranda soğumuştum. O an hiçbirşey umrumda olmamıştı köle elimdeki mobil porno yere atarak ben daha çok yokum diyince hala uyuduğunu görünce ne kadar gerçek bir karar verdiğimi anlamıştım.